donderdag 18 september 2008

Een rustige herfst

Niet veel verandering in de goede zin : de knie lijkt wel aan de beterhand maar jammer genoeg heb ik sedert een aantal weken opnieuw last in mijn bekken, zowat rond de lies, net zoals na de skivakantie. Een verkeerde beweging, half augustus, heeft dit vermoedelijk teweeggebracht.

10 dagen geleden had ik nog eens geprobeerd te lopen en de knie wilde best mee, maar er was een voortdurende lichte pijn in de lies.

Rusten (ik fiets nog op woensdag en in 't weekend) lijkt niet echt te helpen, of anders moet er maar wat meer tijd overgaan zeker ?

Soit, het fietsen gaat best en ik heb me al 2x geamuseerd op een MTB-tocht, maar ik mis het lopen toch, zeker nu bij dit ideale loopweer...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja op de inzet dat je levert hebben wij mensen soms last van kwaaltjes. Maar je schitterd iedere keer wel . Vooral dat je in Oostende meedoet kijk ik eerst en vooral naar de top 10 uitslag en looptijden. Ikzelf voel me nu nog beter en weet als ik de trand doorzet dat het nog een beetje beter word vooral op 21km's. ale ja eindhoven word leuk lopen mss rond de 3uur voor mijn kunnen? met veel vraagtekens?? :-))(knie?)