zondag 18 oktober 2009

"Olifantloop" 17 oktober

'k Was op voorhand niet beslist of ik nu ging MTB'en of lopen, uiteindelijk toch voor deze loopwedstrijd gekozen omdat de loopvorm nog in de lift zit of zou moeten zitten...

Het draaide even anders uit want hoewel de eerste kilometer als vanouds ging, voelde ik even later dat de hartslag veel te hoog was, 'k zat al direct in 't rood en dat is allesbehalve normaal bij mij. In plaats van verder door te stomen richting voorhoede, moest ik alle zeilen bijzetten om Lorenzo "de raket" te volgen. Afzien zonder snel te gaan is altijd frustrerend !

Ondanks het slechte gevoel en de povere eindtijd (34'50 voor 10km op een weliswaar traag en soms vettig parkparcours) werd ik toch nog 5de.

Volgende keer dan maar beter ! 's Avonds was ik in elk geval beter in vorm ;-)

2 opmerkingen:

N.N zei

raket ,lol. Duidelijk een uit Noord-Korea ofzo ... Want op loopvlak was het inderdaad geen al te vettn zaterdag - alhoewel iedereen duidelijk last had om vooruit te komen ...

Clint zei

Ja idd het lag er met momenten moderig bij . Toch redelijk sterk Dirk in iet wat moeilijkere omstandigheden ook met die wind op kop