maandag 24 november 2008

Efkes updaten...

Tja, het is hier eigenlijk best stil hé ! Hoe het ermee zit ? Wel, na drie inspuitingen met traumeel en de nodige looprust, was ik rond 5 november opnieuw beginnen lopen. Rustig opbouwen, eerst 5km (een drietal keren), dan 8 km en tenslotte vorige week maandag 10 km.

Aanvankelijk had ik nog wat pijn achteraf, maar bij de 8km ging het tijdens en na het lopen prima. Vorige woensdag dan maar eens naar 't bosje bij de trainingsmakkers van den Hermes, tempo's van 3, 4 en 5' gelopen : conditie viel me eigenlijk nog mee (3'25"/km gelopen), maar na die 5' was de pijn in de liesstreek niet meer te harden, ik moest zelfs af en toe een stukje wandelen op weg naar huis :-(

Ik sta dus letterlijk nog geen stap verder qua herstel, maar ik jaag er mij (voorlopig) niet in op, verder zoeken naar de juiste behandeling dan maar...

Heeeeel occasioneel nog eens gefietst (MTB) en dat ging telkens best goed, heel plezant ook.

Niet te vergeten, het roeien gaat ook steeds beter en vorige zondag had ik voor 't eerst het gevoel van toch min of meer wat snelheid te maken, al zit ik nog niet verder dan "start to row" niveau. Niettemin is het wel dankzij het roeien dat de conditie op een behoorlijk niveau is gebleven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Happy 2009 en mooie resultaten in duathlon wedstrijden en in het olc