donderdag 8 januari 2009

Wensen voor 2009

Vooreerst aan elke bezoeker van deze blog een schitterend 2009 gewenst !

Mezelf wens ik een lijf dat niet tegenspartelt, want ik zou toch graag OOIT nog eens pijnvrij willen lopen. Al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd niet echt doortastend op zoek ben gegaan naar een reddende behandeling. Dan toch maar een cortisonespuit, of misschien eens acupunctuur ?

Veel lijn zit er niet in de trainingen, al heb ik rond de feestdagen iets meer kunnen MTB'en. Roeien is al geleden van 21.12 en ik ben er toen in geslaagd uit mijn boot te tuimelen (iets te enthousiast geweest), zodat ik toch ook kan zeggen dat ik gezwommen heb deze winter ;-)

2009 wordt in elk geval een jaar met (minstens) 2 sporten (roeien en fietsen), maar staat dus niet gelijk aan duatlon. Eens ik van die verdomde blessure van af ben zal ik wellicht opnieuw lopen en dan volgt er wel een duatlondeelname. We zien wel, het komt zoals het komt, gene stress...

2 opmerkingen:

N.N zei

Erg jammer van dat lopen, ben je van plan om competitief te roeien en te fietsen of is dat de laatste van je zorgen ? Hoe dan ook, veel succes bij het vinden van een behandeling voor je blessure.

Dominique zei

Idem, een spoedig herstel en een sportief 2009. Ondertussen weet ik ook hoe het is om echt gekwetst te zijn.