donderdag 29 maart 2007

Verhuiskoorts


De verhuis komt er (eindelijk !) aan... Het worden dus drukke, maar wel plezante tijden. Zondag nog de duatlon van Geluwe, en de dag erna beginnen aan de verhuis, we zien er al weken, zoniet maanden naar uit.


Wanneer ik terug een duatlon zal meedoen, zal afhangen van het gevoel, de goesting en de mate waarin ik nog getraind zal hebben, met andere woorden: de conditie. Op 7 en 22 april zijn er 2 loopwedstrijden van het Oostends Loopcriterium, dus die kan ik gerust meepakken. De Powerman van Horst laat ik dus aan mij voorbijgaan omdat ik mij daarvoor onvoldoende mentaal en fysiek kan voor opladen : aan zo'n wedstrijd wil ik maar meedoen als doel op zich, en niet om eens een toerke te lopen en te fietsen...

Intussen kijk ik toch ook uit naar zondag, waar we ongetwijfeld een one man show van Koen Maris gaan te zien krijgen, althans de toeschouwers... Na de wedstrijd van vorige zaterdag sukkel ik wel wat met de linkerknie, die wat aan alle kanten pijn doet. Misschien heb ik daar ergens een schuiver gemaakt op de natte zeedijk. In elk geval is de pijn er na de looptraining van woensdag op verergerd, maar gelukkig was de last tijdens het lopen beperkt tot een vaag gevoel. Drie rustige dagen zullen wellicht wel voor voldoende herstel zorgen. Met de conditie zit het alvast wel snor !

1 opmerking:

Kapucijnenplein 6 zei

hallo dirk,

dat ziet er een mooi huis uit!!

Veel succes met de verhuis, voor ons is het nog twee maanden respijt.

Groeten en tot de volgende,
Loïc